Rusoflatulatia cuaternara

My name is Serioja, mi se mai spune si Ivan (a nu se confunda cu Ivan-hoe) si in cuaternar si cretacic, foarte multii mei stramosi au mancat atata fasole cataratoare incat au produs foarte multe gaze.
Ce-au facut cu ele? Le-au stocat prin stepa inghetata, pana cand, dupa ce m-am trezit din somnul comunisto-bolsevic si m-am dat cu dusmanul capitalist, am constatat ca acestuia ii place sa stea pardon pe langa dosul meu, pentru ca si-a dat seama ca pot sa-i livrez ceva flatulatii gazoase cuaternare, unde mai pui si pe bani buni. Asa ca am pus repede de cava conductulite ca sa nu se piarda flatulatiile-n vant si i le-am bagat pe gatul economic, dusmanului de moarte capitalist.
Acuma, daca ma supara dusmanul, nu fac decat sa strang un pic din dos si acesta nu-si poate intoarce nasul finut de la flatulatia mea, pentru ca stie ca e cariat economic.
Nu mai am nevoie de T-rexul meu frumos T-95 sau de pterozaurul meu drag SU-37. Chestia asta imputita si gazoasa e mult mai misto si ma joc cu occidentul cacacios cum vrea muschii mei aductori.
Asa ca dasfidania si pa mai fraierilor si sa nu va dati pe energii alternative ca va sparg la nas!